Äiskä käski mun vähän päivitellä tätä blogia. Me ollaan viime aikoina tehty vähän kaikenlaista.

Ollaan riekuttu Beon kanssa..

146457.jpg

146458.jpg

146461.jpg

Oli kyl aika kuuma ja äiskä sanoi, ettei siinä hiekkakasassa ois välttämättä tarvinnut pyöriä. Mutta Beo meni sinne ensin!

Sitten me ollaan hengailtu muutenkin ulkona.

146464.jpg

Käytiin kanssa viime viikolla moikkaan tanskandoggi Elliä. Se oli oikeesti ihan tosi iso koira!

146466.jpg

Lisäks me ollaan käyty uimassa. Mä vihdoin hokasin, mistä siinä hommassa on kyse! Se on oikeestikin aika kivaa puuhaa. Äiskä osti mulle semmosen hienon vesilelun, joka kelluu, mutta siihen tuli jo reikä. Mutta kiva sitä on silti hakea.

146474.jpg

146496.jpg

Niinkun voitte kuvitella, niin vaikka on ollut tooosi kivaa, niin on se välillä ollut vähän rankkaakin. Ainakin näin pienelle vielä kuin minä. Ni sitten ollaan välillä huilittu.

146456.jpg

146453.jpg Ai mitä?

146455.jpg Sä herätit mut!

Sitten äiskä käski kanssa kirjottaa, että mä olen vähän rikkonut kaikenlaista viime aikoina. Oikeestaan ensimmäinen, mikä meni (vahingossa!) rikki, oli mun sänky. Mutta sehän on mun tavara vai? Kai mä nyt ite saan päättää mitä teen sille. No, siitä tuli joka tapauksessa aika moinen sotku. Sitten äiskä erehty laittaan semmosen paksun pyöreän maton mulle nukkuma-alustaks. Oma mokansa kyllä ihan täysin sekin. Ensinnäkin mähän en nuku lattialla vaan sohvalla ja siks toisekseen se matto ei käynyt yhtään mun sisustussilmään kun  se oli punanen. Ja suurinosa mun leluista on muun värisiä, eli ei hyvä. Joka tapauksessa se mattokin sitten meni (vahingossa!) rikki.

Äiskä suuttu kanssa siitä, kun perjantaina se haki postista semmosen kankaisen näyttelyhäkin mulle. Mun mielestä sitä kuitenkin piti vielä vähän hioa, että menestys olis taattu, joten fiksailin vähän sitä vetoketjua siitä edestä. Kauhee huuto tuli siitäkin. Välillä musta tuntuu, ettei tuota äiskää voi miellyttää millään.

Arvatkaa kun tiistaiaamunakin olin ensinnäkin huhkinut koko yön sen maton kimpussa. Niin sitten aamulla äiskä suuttu siitä. Ja sitten se hermostu lisää, kun sillä aikaa kun se siivos sen maton rippeitä, mä pissasin (vahingossa!) lattialle. Kahdesti. Sitten me mentiin ulos ja mä löysin ah niin ihanan kissan kakan ja pyörin siinä ylt`ympäriinsä. Arvatkaapa vaan tykkäskö äiskä siitäkään? Oikein arvasitte, ei tykännyt ei. Sitten se pesi mua kiroillen shampoo vaahdoten ja mutisi jotain töistä myöhästymisestä. Pakkoko sinne töihin on mennä, mulla on muutenkin koko päivän tylsää ihan yksin ja sit pitää sisustaa kun ei oo mitään muuta tekemistä.

Mutta siinä tärkeimmät tältä erää. Päivittelen taas kun kerkeen, äiskä on niin laiska ettei se sitä tee kuitenkaan. Tsau!