Etusivu
| Nettikasinot Parhaat nettikasinot Suomalaiset nettikasinot Uudet nettikasinot Pikakasinot Kasinobonukset Ilmaiskierrokset
| Selaa blogeja | Rekisteröidy

Kirjaudu

Kira & Aatu

maanantai, 22. joulukuu 2008

Hyvää Joulua!

 

Jaa
2 Lähettänyt: Koiruus - 22.12.2008 klo 13.29
Tunnisteet:
  • Yleinen

Kommentit

Ladataan...
  • Aatu

    BH TK1 TK2 Zorrazo Cayetano


    284053_1956700312348_1087942167_31736852


    espanjanvesikoira, uros (kast.)


    s. 7.4.2006

  • Kira

    Giramin Elfrida


    318981_1998706042465_1087942167_31784380


    belgianpaimenkoira malinois,


    narttu


    s. 8.5.2011

  • Linkit

    • Ala-Keiteleen Kennelkerho
    • Aussiet Tala & Jato
    • Belgi Raisa
    • Belgit Beo & Jokke
    • Kennel Giramin
    • Keski-Suomen Palveluskoirayhdistys
    • Kiran eno Luke
    • Kiran mummo Tatzi
    • Kiran veli Eran
    • Kiran veli Väpä
    • Kiran äippä Maisa
    • Koirasportti
    • Käyttöbelgi.info
    • Perrot Jamppa & Vilho & aussie Perro
    • Perrot Sera & Saaga
    • Suomen Belgianpaimenkoirayhdistys ry
    • Suomen Palveluskoiraliitto ry
    • Tokokoe-kalenteri
    • Training Tracks
    • Vesikoirat ry
  • TULOSSA

    15.1. Giramin-päivä Kana-Areena


    29.1. Koirien luonnepäivä TRE


    18.1. Giramin-päivä Kana-Areena


    25.2. Belgien tokopäivä TRE

  • Blogi-arkisto

    • 2012 (11)
      • Huhtikuu (1)
        • MYÖ OLLAAN MUUTETTU!!
      • Maaliskuu (2)
        • Giramin-päivä Kana-Areenalla 26.2.
        • Belgien tokopäivä 25.2.
      • Helmikuu (3)
        • Parit aksa-treenit
        • Meillä asuu teini! Eli Kira 9kk <3
        • Viikonlopun hallitreenit
      • Tammikuu (5)
        • Hallitreenit 22.1.
        • Giramin-päivä 15.1.
        • Hallitreenit 8.1.
        • Agia ja lisää sisätreeniä 7.1.
        • Pientä sisätreeniä 6.1.
    • 2011 (22)
      • Joulukuu (4)
        • Kuonot kohti Uutta Vuotta 2012!
        • Katsaus vuoteen 2011
        • Pimeyden keskellä..
        • Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
      • Marraskuu (3)
        • Kasvaa kasvaa!
        • Kira-muru puoli vuotta! <3
        • Giramin-leiri 21-23.10.
      • Lokakuu (1)
        • Kuulumisia pitkästä aikaa
      • Elokuu (5)
        • Tokokoe Laukaa 27.8.
        • Treenitäyteinen viikko
        • Kuvasatsi pikku-Kirasta
        • Ohjeita wanna be-hortonomeille
        • 3kk päivitystä
      • Heinäkuu (3)
        • Kira
        • Kira tutustuu maailmaan
        • Aatukin treenaa :)
      • Kesäkuu (2)
        • Kiran ekoja treenejä kotona
        • Kira tuli taloon!
      • Toukokuu (1)
        • Kevät täynnä treeniä
      • Huhtikuu (1)
        • Aatu 5 vuotta!
      • Maaliskuu (1)
        • Treeniä treeniä treeniä!
      • Tammikuu (1)
        • Uusi Vuosi
    • 2010 (9)
      • Joulukuu (1)
        • Elämää kastraation jälkeen
      • Marraskuu (1)
        • Marraskuuta jo!
      • Elokuu (5)
        • Tokokoe Keuruu 22.8.2010
        • Tokokoe Viitasaari 19.6.2010
        • Tokokoe Laukaa 6.6.2010
        • Luonnetesti 16.5.2010
        • Päivitystä, pitkästä aikaa taas...
      • Huhtikuu (1)
        • Aatu 4 vuotta <3
      • Tammikuu (1)
        • Hyvää Uutta Vuotta 2010!
    • 2009 (9)
      • Kesäkuu (1)
        • MH-luonnekuvaus, Kuopio 13.6.09
      • Toukokuu (1)
        • Jahas, miksei kukaan päivitä meidän blogia?
      • Huhtikuu (1)
        • Onnea Aatu 3 vuotta! <3
      • Maaliskuu (5)
        • Ilon kautta..
        • Treeniä lomaviikolla..
        • Talven riemuja
        • Tokoilun herättelyä taas
        • Kevättä rinnassa
      • Helmikuu (1)
        • Tokokoe Pieksämäki 14.2.2009, Aatusta TK1! :)
    • 2008 (30)
      • Joulukuu (1)
        • Hyvää Joulua!
      • Marraskuu (1)
        • Treenitaukoa
      • Lokakuu (6)
        • Tokokoe Jyväskylä 19.10. - Keski-Suomen Kennelpiirin mestaruuskisat
        • Uuteen nousuun!
        • Usko loppu :(
        • Uusia kuvia meidän hauvasta :)
        • Laulutuntien loppu
        • Tokokoe Jyväskylä 4.10.
      • Syyskuu (4)
        • Toko-koe 21.9.
        • Treeniä...
        • Viikonloppua
        • Häiriötreeniä
      • Elokuu (7)
        • Toko-koe 23.8.
        • Tokoilua 19.8. ja 22.8.
        • Tottistelua koko elämä...
        • Esineruutua
        • Jana-harjoituksia
        • Treeniä
        • Kuulumisia pitkästä aikaa
      • Heinäkuu (1)
        • Sukua hevoselle?
      • Kesäkuu (2)
        • Hyvää Juhannusta!
        • Kesä
      • Toukokuu (1)
        • BH Zorrazo Cayetano
      • Huhtikuu (5)
        • Turkin trimmaus-operaatio kuvin
        • Laskeva suora
        • Mamman mussukka 2 vuotta!
        • Aatu ulkoilee
        • Se olis sitten kevättä!
      • Helmikuu (1)
        • Uusia kuvia Aatusta
      • Tammikuu (1)
        • Vatsavaivoja
    • 2007 (24)
      • Marraskuu (3)
        • Virallista terveyttä!
        • Mölli-kisat ja kiireistä elämää
        • Nukkumatti kävi
      • Lokakuu (2)
        • Viimeinen kerta agi-kurssia
        • Aina vaan agilitya
      • Syyskuu (1)
        • Syksyn tuloa
      • Elokuu (1)
        • Terveystuloksia
      • Kesäkuu (3)
        • Lomalaiset
        • Se on kesä taas!
        • Tuuri kv
      • Toukokuu (3)
        • Hiljaiseloa treenauksen suhteen
        • Tänään jäljellä
        • Onnistumisen fiiliksiä
      • Huhtikuu (3)
        • Kesän uimakausi avattu!
        • Hirvensalmen ryhmis
        • AATU 1v.!
      • Maaliskuu (3)
        • Selvästi kevättä ilmassa...
        • Uusia kevätkuvia Aatusta
        • Niin kauankos se murkkuikä kestääkään?
      • Helmikuu (2)
        • Vesikoiratreffit jäällä
        • Hurrr, lisää pakkasta!
      • Tammikuu (3)
        • Flunssa alkaa hellittää
        • Aatu-pieni sairastaa
        • Kivaa, pakkasta!
    • 2006 (27)
      • Joulukuu (2)
        • Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
        • Loistavaa kotitreeniä
      • Marraskuu (2)
        • Lisää tihutöitä..
        • Päivitystä
      • Lokakuu (2)
        • Matot maistuu taas
        • Treeniä
      • Syyskuu (5)
        • Agia ja lenkkeilyä
        • Erinomaisesti sujunutta kotitreeniä
        • Strategiset mitat
        • AATU SECURITY SYSTEM
        • Mätsäriura aloitettu!
      • Elokuu (5)
        • Agilitypurema
        • Meillä kävi hammaskeiju!
        • Kesän eka punkkihavainto!
        • Ei otsikkoa
        • Ei otsikkoa
      • Heinäkuu (8)
        • Aatusta tuli rotta!
        • Montuilla Beon kanssa
        • Uusia asioita
        • Beon kanssa leikkimässä
        • Ei otsikkoa
        • Meidän pentu on hävinnyt!
        • Ei otsikkoa
        • Murrailuja
      • Kesäkuu (3)
        • Eläinlääkärillä
        • Mörköjä mökillä
        • Juhannusuinnit
  • Sivut

    • Aatun faktat
    • Aatun harrastukset
    • Aatun näyttelyt
    • Galleria
    • Kiran faktat
  • Henkilötiedot

    Kati ja koirat
    kati.heinanen(at)luukku.com

  • Tagipilvi

    Aatu tarinoi Aatun pentutarinat Kokeet Näyttelyt Terveys Treenit Yleinen

Tietoa Vuodatus.netistä | Rekisteriseloste | Käyttöehdot | Yhteydenotto

Powered by Vuodatus.net