Eilen tokotreeniä lämpöisessä säässä.. Kuvat ja treeniseura Anne Lehto, kiitos Anne! :)

Aikun tuntui seuraaminen kivalta, koira oli tosi hyvässä vireessä eikä piipannut YHTÄÄN koko treenien ajan! Minun superihana Aatuseni <3


Tämä oli minusta hauska :D Aatu ja ruudun namipalkka...


Kommentit